SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl z kampanią „Ahoj Przygodo”. Szuka pracowników do wakacyjnej pracy

Sieć dyskontów Lidl Polska poszukuje ok. 300 pracowników do pracy w sklepach w miejscowościach turystycznych podczas wakacji. Oferta skierowana jest do obecnych pracowników sieci, a rekrutację wspiera kampania wewnętrzna pod hasłem „Ahoj przygodo”.

Article

W tym roku projekt obejmuje 11 miejscowości turystycznych ulokowanych nad morzem oraz w górach, w tym Świnoujście, Międzyzdroje, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Ustronie Morskie, Darłowo, Zakopane, Kudowę Zdrój, Szklarską Porębę, Władysławowo czy Ustkę.

- Celem rekrutacji jest sezonowe wsparcie zespołów pracowników sklepów w miejscowościach turystycznych, które w okresie wakacji odnotowują znaczący wzrost klientów. W ten sposób zapewniamy wysoki komfort dokonywania zakupów klientom odwiedzającym sklepy sezonowe - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Lidla.

Osobom objętym programem wyjazdowym sieć zapewnia zakwaterowanie, umowę o pracę na pełen etat oraz premię sezonową w wysokości 600 zł brutto za miesiąc.

O akcji firma informuje pracowników, wykorzystując intranet aplikację pracowniczą, plakaty w sklepach oraz informacje bezpośrednio od przełożonego. Przygotowano też specjalny spot promocyjny. Natomiast zgłoszenia rekrutacyjne przyjmowane są przez infolinię pracowniczą.

;

Ile można zarobić w sklepach sieci Lidl?

Sieć Lidl ma ok 800 sklepów w Polsce. Od marca 2022 r. ich pracownicy zarabiają od 3750 zł do 4600 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu od 3850 zł do 4800 zł brutto, a po dwóch latach pracy do poziomu od 4100 zł do 5050 zł. Poza tym pracownicy otrzymują liczne benefity.

Biedronka również poszukuje pracowników do sklepów w miejscowościach turystycznych podczas wakacji. To jednak oferta dla nowych osób. Biedronka oferuje stawkę godzinową w wysokości od 19,70 zł brutto, zatrudnienie na umowę-zlecenie, a w wybranych lokalizacjach nocleg oraz wyżywienie.

Dołącz do dyskusji: Lidl z kampanią „Ahoj Przygodo”. Szuka pracowników do wakacyjnej pracy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ahoj
Może misja Ahoj z podatkiem CIT
0 0
odpowiedź
User
fifek
pomysl jest dobry. chociaz ja wole wyjezdzac do holandii z otto na przyklad na magazyn. zawsze jakas odmiana a nie tylko w tej polsce siedzenie. no i hajs lepszy...
0 0
odpowiedź