Limitowane puszki Pepsi i Machiny

Logo magazynu popkulturalnego "Machina" znalazło się na puszce Pepsi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na rynku jest już dostępnych 4 miliony opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max - wszystkie zaprojektowane w stylistyce ludowej, inspirowanej motywami łowickimi. Oba projekty puszek przygotowało Studio Point Group. 

„Chcieliśmy wręcz wylansować na nowo modę na ludowość w warstwie i muzycznej i scenograficznej. Rozpoczęliśmy od propozycji przebrania polskich znanych muzyków w oryginalne stroje ludowe na co przystali chętnie i z entuzjazmem” - mówi Piotr Metz, Redaktor Naczelny „Machiny”.

Oprócz puszek powstały również: „machinowe” jeansy Diverse, papierosy Gauloise oraz smycze I love Machina by Sony Ericsson. 

Cała linia limitowanej „machinowej” serii produktów, pojawiła się w związku z pierwszymi urodzinami magazynu Machina.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style