Limitowane puszki Pepsi i Machiny

Logo magazynu popkulturalnego "Machina" znalazło się na puszce Pepsi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na rynku jest już dostępnych 4 miliony opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max - wszystkie zaprojektowane w stylistyce ludowej, inspirowanej motywami łowickimi. Oba projekty puszek przygotowało Studio Point Group. 

„Chcieliśmy wręcz wylansować na nowo modę na ludowość w warstwie i muzycznej i scenograficznej. Rozpoczęliśmy od propozycji przebrania polskich znanych muzyków w oryginalne stroje ludowe na co przystali chętnie i z entuzjazmem” - mówi Piotr Metz, Redaktor Naczelny „Machiny”.

Oprócz puszek powstały również: „machinowe” jeansy Diverse, papierosy Gauloise oraz smycze I love Machina by Sony Ericsson. 

Cała linia limitowanej „machinowej” serii produktów, pojawiła się w związku z pierwszymi urodzinami magazynu Machina.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"