SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Finalistka „The Voice of Poland” zamiast Kasi Moś w reklamach Link4 (wideo)

W nowych reklamach firmy ubezpieczeniowej Link4 (Grupa PZU) w konwencji muzycznej zamiast Kasi Moś i zespołu The Chance będą występowały wokalistki Daria Reczek (znana głównie z „The Voice of Poland”) i Sylwia Przetak.

Kadr ze spotu Link4Kadr ze spotu Link4

- Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z Link4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie „Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam Link4. Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom - uzasadnia Joanna Talaśko, dyrektor komunikacji marketingowej  w firmie.

- Zorganizowaliśmy casting, który Sylwia i Daria wygrały bezapelacyjnie - podkreśla.

Daria Reczek popularność zdobyła jesienią 2019 roku, zajmując drugie miejsce w programie „The Voice of Poland” w TVP2. Natomiast Sylwia Przetak jest laureatką wielu festiwali muzycznych.

W najbliższych spotach Link4 Daria Reczek i Sylwia Przetak będą śpiewały nowe wersje przebojów Tiny Turner i zespołu O-Zone.

 

- Covery światowych wykonawców z wpadającymi w ucho zabawnymi tekstami okazały się strzałem w dziesiątkę. Mamy wypracowany format, który teraz prezentujemy w nowej odsłonie. Reklamy Link4 zostały już kilkukrotnie nagrodzone prestiżowymi statuetkami Effie, przyznawanymi przez ekspertów z branży reklamowej za efektywność - przypomina Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.

- Jestem pewna, że dziewczyny doskonale poradzą sobie z tak wysoko ustawioną poprzeczką - dodaje.

Za kreację reklam Link4 od połowy 2019 roku odpowiada agencja Brasil, która po wygranym przetargu przejęła obsługę firmy od Red8. Natomiast za planowanie i zakup mediów od ub.r. odpowiada dom mediowy Sigma Bis należący do Orlenu i PZU.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Link4 w mediach pozainternetowych wyniosły 43,74 mln zł, o 55,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Finalistka „The Voice of Poland” zamiast Kasi Moś w reklamach Link4 (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Dlaczego reklama z tą puszystą panią tak szybko zniknęła z tv?
odpowiedź
User
On
Te reklamy były już zdecydowanie nużące...
odpowiedź
User
Gość X
Kasia akurat fajnie przerabiała standardy, ale co jakiś czas wymiana nie zaszkodzi.
odpowiedź