PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Trzy miliony złotych premii w programie Link4 "Kasa Wraca"
Trzy miliony złotych premii w programie Link4 "Kasa Wraca"
Sprawdź kod na 20% zniżki na OC/AC!
Sprawdź kod na 20% zniżki na OC/AC!
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin!
Allianz Polska kampanią zachęca do zdalnego zakupu ubezpieczeń
Allianz Polska kampanią zachęca do zdalnego zakupu ubezpieczeń
Patrycja Kotecka powołana do zarządu Link4
Link4 zwróci koszty zakupu polis turystycznych
Link4 zwróci koszty zakupu polis turystycznych
Andrzej Strejlau będzie reklamował TUZ Ubezpieczenia
Andrzej Strejlau będzie reklamował TUZ Ubezpieczenia
AXA w Polsce, Czechach i na Słowacji przejmowana przez UNIQA. „Na razie bez zmian dla klientów, partnerów i pracowników”
AXA w Polsce, Czechach i na Słowacji przejmowana przez UNIQA. „Na razie bez zmian dla klientów, partnerów i pracowników”
Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka O.N.A. w reklamach
Aviva tworzy markę ubezpieczeń dla kierowców Teraz, piosenka O.N.A. w reklamach
Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
Pan Pikuś wraca do kampanii Avivy, reklamy od PZL (wideo)
Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych
Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych
Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)
Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)
Jan Peszek w akcji edukacyjnej Volkswagen Group Polska o ubezpieczeniach komunikacyjnych (wideo)
Jan Peszek w akcji edukacyjnej Volkswagen Group Polska o ubezpieczeniach komunikacyjnych (wideo)
Ubezpieczenia dają dostęp do leczenia 2 mln Polaków i ochraniają 1,7 bln zł majątku firm
Ubezpieczenia dają dostęp do leczenia 2 mln Polaków i ochraniają 1,7 bln zł majątku firm
Comperia ze wzrostem wpływów o 79 proc. i 1,4 mln zł straty
Comperia ze wzrostem wpływów o 79 proc. i 1,4 mln zł straty
Ubezpieczyciele wypłacają coraz większe odszkodowania i świadczenia. Chcą uregulowania wysokości zadośćuczynienia dla poszkodowanych w wypadkach
Ubezpieczyciele wypłacają coraz większe odszkodowania i świadczenia. Chcą uregulowania wysokości zadośćuczynienia dla poszkodowanych w wypadkach
Link4 z nowym logo od White Cat Studio reklamuje polisę AC (wideo)
Link4 z nowym logo od White Cat Studio reklamuje polisę AC (wideo)
Trudny czas przed branżą ubezpieczeniową. Czeka ją dużo zmian prawnych
Trudny czas przed branżą ubezpieczeniową. Czeka ją dużo zmian prawnych
W 2015 roku polski rynek samochodów używanych obejmował 2,5 mln ofert sprzedaży
Akcje PZU w ostatnich miesiącach straciły 1/3 wartości
Akcje PZU w ostatnich miesiącach straciły 1/3 wartości
Polscy producenci maszyn dobrze sobie radzą, choć nie we wszystkich segmentach perspektywy są równie obiecujące
Polscy producenci maszyn dobrze sobie radzą, choć nie we wszystkich segmentach perspektywy są równie obiecujące
Prezes PZU: Wojna cenowa na rynku OC. Podwyżki są nieuniknione
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
„Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)
„Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Coraz więcej w naszym kraju zabytkowych pojazdów. "Kolekcjonerzy łączą pasję z inwestycją"
Prezes PZU: Młodzi klienci firm ubezpieczeniowych wolą ofertę online, niż rozmowę z agentami
Prezes PZU: Młodzi klienci firm ubezpieczeniowych wolą ofertę online, niż rozmowę z agentami
Reklamy tygodnia: Prudential, SmartDom, Cornelius, Coca-Cola i Bettersea (wideo)
Reklamy tygodnia: Prudential, SmartDom, Cornelius, Coca-Cola i Bettersea (wideo)
„Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie
„Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie