PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polscy producenci maszyn dobrze sobie radzą, choć nie we wszystkich segmentach perspektywy są równie obiecujące
Polscy producenci maszyn dobrze sobie radzą, choć nie we wszystkich segmentach perspektywy są równie obiecujące
Prezes PZU: Wojna cenowa na rynku OC. Podwyżki są nieuniknione
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
mBank i AXA rodzinnie reklamują ubezpieczenie komunikacyjne (wideo)
Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
„Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)
„Rzecz ważna: mieć pewność” - Allianz reklamuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Coraz więcej w naszym kraju zabytkowych pojazdów. "Kolekcjonerzy łączą pasję z inwestycją"
Prezes PZU: Młodzi klienci firm ubezpieczeniowych wolą ofertę online, niż rozmowę z agentami
Prezes PZU: Młodzi klienci firm ubezpieczeniowych wolą ofertę online, niż rozmowę z agentami
Reklamy tygodnia: Prudential, SmartDom, Cornelius, Coca-Cola i Bettersea (wideo)
Reklamy tygodnia: Prudential, SmartDom, Cornelius, Coca-Cola i Bettersea (wideo)
„Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie
„Pozytywne obroty” i „Świeć przykładem #oddziś” w kampanii Skandia Życie
Prudential reklamuje się jako szczery pracodawca (wideo)
Krótszy czas likwidacji szkód, ceny polis mają być stabilne. Bezpośrednią likwidację szkód oferuje już kilku ubezpieczycieli
Krótszy czas likwidacji szkód, ceny polis mają być stabilne. Bezpośrednią likwidację szkód oferuje już kilku ubezpieczycieli
2015 rok nie sprzyja polskim bankom. Sektor czekają słabsze wyniki i konsolidacja
2015 rok nie sprzyja polskim bankom. Sektor czekają słabsze wyniki i konsolidacja
Bogusław Wołoszański w historycznym bombowcu reklamuje OC i AC w Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Bogusław Wołoszański w historycznym bombowcu reklamuje OC i AC w Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Małgorzata Kożuchowska z „planem na nagłą zmianę planów” reklamuje Avivę (wideo)
Małgorzata Kożuchowska z „planem na nagłą zmianę planów” reklamuje Avivę (wideo)
Małgorzata Kożuchowska będzie reklamować Avivę
Małgorzata Kożuchowska będzie reklamować Avivę
Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)
Generali w reklamach „zmienia ubezpieczenia” (wideo)
Rozwiązywanie sporów stanie się łatwiejsze. Interesy ubezpieczonych będą lepiej chronione
Rozwiązywanie sporów stanie się łatwiejsze. Interesy ubezpieczonych będą lepiej chronione
Jerzy Janowicz walczy o szczęście w kampanii UNIQA (wideo)
Jerzy Janowicz walczy o szczęście w kampanii UNIQA (wideo)
Prudential reklamuje się kolejnymi obietnicami dotrzymanymi potomkom przedwojennych klientów (wideo)
Polacy nie odkładają dodatkowych pieniędzy na emerytury
Większość polskich kierowców przestrzega prawa
„Zrób rakowi wspak” - wioślarki reklamują ING Życie (wideo)
„Zrób rakowi wspak” - wioślarki reklamują ING Życie (wideo)
Bogusław Wołoszański z czołgiem reklamuje Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Bogusław Wołoszański z czołgiem reklamuje Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)
Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)
Obietnice dla najbliższych i porady dla młodych rodziców w kampanii Avivy (wideo)
Obietnice dla najbliższych i porady dla młodych rodziców w kampanii Avivy (wideo)
Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych będą wyższe. Rosną odszkodowania na skutek śmierci lub utraty zdrowia
Ceny ubezpieczeń komunikacyjnych będą wyższe. Rosną odszkodowania na skutek śmierci lub utraty zdrowia
Duże zmiany w ubezpieczeniach komunikacyjnych
Duże zmiany w ubezpieczeniach komunikacyjnych
Od dziś łatwiej zostać brokerem i agentem ubezpieczeniowym
KNF chce lepiej przygotować branżę ubezpieczeniową na katastrofalne powodzie
Internetowy kanał obsługi będzie standardem na polskim rynku ubezpieczeń do 2020 r.
Internetowy kanał obsługi będzie standardem na polskim rynku ubezpieczeń do 2020 r.