Kampania jest oparta na reklamach pokazujących drobne nieszczęśliwe sytuacje na drodze, w których kierowcom przydaje się szybka pomoc ubezpieczyciela. Reklamy podkreślają atuty polis oferowanych przez Allianz Polska, m.in. dostarczenie oryginalnych części zamiennych i samochodu zastępczego oraz do 70 proc. zniżki po 4 latach jazdy bez szkód.
- Marka Allianz ma od lat silną pozycję i kojarzona jest przez kierowców z wysoką jakością obsługi i likwidacji szkód komunikacyjnych. Kampania ma o tym przypomnieć, a jednocześnie podkreślić zmiany, jakie wprowadziliśmy do oferty w ostatnich tygodniach - tłumaczy Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Kampania zaczęła się 15 czerwca i potrwa siedem tygodni. Obejmuje telewizję (ok. 12 tys. emisji spotów w kanałach ogólnopolskich), radio (lokalne rozgłośnie), internet (m.in. reklamy display prowadzące na stronę docelową, interaktywny kalkulator umożliwiający szybkie wyliczenie swojej składki na ubezpieczenie komunikacyjne) oraz kina.

Współtworzeniem strategii akcji oraz kreacją i produkcję reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MediaCom Warszawa (media pozainternetowe) i Sales & More (internet).











