Link4 z nagrodą Kantar Polska. Najbardziej efektywna komunikacja marki ubezpieczeniowej

Firma Link4 została uhonorowana nagrodą przyznawaną za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej. Na 2022 rok zapowiedziano nowe kampanie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Link4 z nagrodą Kantar Polska. Najbardziej efektywna komunikacja marki ubezpieczeniowej

Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów.

Nagroda przyznawana jest m.in. za najskuteczniejszą  kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.

Link4 z nagrodą

W najnowszej odsłonie konkursu za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej została uznana ta stworzona przez firmę Link4.

- To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii – zaznacza w komunikacie Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4. - Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach.

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 znane jest ze swej serii reklam. W ub.r wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia - Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. Według zapowiedzi w br. szykuje się kolejna porcja podobnych spotów.

- Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek Link4 przekłada się  na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy Link4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa