Celem akcji jest wzmocnienie rozpoznawalności marki Allianz jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.

– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia nie trwa długo, a zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przygotuj się na najlepsze – to przekaz naszej kampanii. Zachęcamy odbiorców, aby ograniczyli poziom ryzyka w swoim życiu. Pokazujemy konkretne korzyści, jakie dają narzędzia cyfrowe przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednocześnie wskazujemy, że kontakt osobisty ma ważne znaczenie w ubezpieczeniach, które oparte są na zaufaniu – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allianz-polaczenie-aviva ##
Regionalna kampania Allianz, prowadzona w 8 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA. Kampania w Polsce potrwa od 16 września do końca października 2022 roku.
Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas.











