SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lisner: Zdrów jak ryba

W listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampaniireklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".

Grupą docelową komunikacji są kobiety i mężczyźni w wieku od 30do 55 lat, aktywni zawodowo, zamieszkujący średnie i dużemiasta.

Kampania swoim zasięgiem obejmie prasę (kobiecą, męską,lifestylową i opiniotwórczą), nośniki outdoorowe (billboardy 6x3,które pojawią się w 11 największych aglomeracjach m.in. na Śląsku,w Warszawie i Trójmieście) oraz wybrane portale informacyjne ispołecznościowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a mediazaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Lisner: Zdrów jak ryba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl