Nowa oprawa antenowa Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film i Polsat Seriale ma nawiązywać do elementów znanych już widzom z anteny głównej Polsatu. Jak czytamy w komunikacie „elementy graficzne pojawiające się na ekranie zostały zaanimowane, a statyczna forma logotypu niejako zatrzymanego na kolorowej apli (jednolitego tła zawsze w kolorze danego kanału) zyskała efekt trójwymiarowości. Także pojawiają się typowe dla danej stacji kolory liter w zapowiadanych tytułach programów. Taka spójność barw ma wzmocnić identyfikację kanału z logotypem, co jest niezwykle ważne w sytuacji, gdy widz ma dostęp do setek kanałów telewizyjnych”.
W oprawie antenowej pojawią się także animacje z tytułami miniaudycji na wzór „Włącz emocje” Polsatu. „Włącz emocje” wykorzystane zostaną w Polsat 1, Polsat 2 oraz Super Polsat. W pozostałych zaproponujemy widzom: „Zoom na Cafe” (Polsat Cafe), „Taki jest świat” (Polsat Doku), „Play Extra” (Polsat Play), „Tylko dobre filmy” (Polsat Film), „Serial za serialem” (Polsat Seriale). Wszystkie konsekwentnie w kolorach stacji. Animacjom towarzyszą specjalnie skomponowane przez Luxlotusliner jingle - dla każdego kanału inne.

- Pracując nad ujednoliceniem logotypów chcieliśmy zachować dotychczasową tożsamość znaków, ale odświeżyć je poprzez nową czcionkę, typografię oraz nasyconą kolorystykę pełną pozytywnych emocji, ciepła i radości. Zależało nam na tym, aby widz niezależnie od tego, który z naszych kanałów ogląda miał poczucie silnej identyfikacji z marką Polsat i jej kanałami - komentuje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu i dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-zalozyl-spolki-do-platnosci-mobilnych-za-udzialy-w-alledo-zaplacil-6-9-mln-zl,7170733907695233a ##
Nowe logotypy i oprawę stworzyła niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner. - Opracowaliśmy „system kolorów sieci telewizyjnej Polsat” o przyjaznych i nasyconych barwach, pasujących do pomarańczy i czerwieni z logo Polsatu. Nowe identyfikatory świadczą o wyjątkowości każdej stacji telewizyjnej, oferując emocjonujący i inspirujący design przy zachowaniu korporacyjnej stylizacji - mówi Gabi Madracevic, dyrektor zarządzająca oraz kreatywna Luxlotusliner.

Nowe logotypy oraz oprawa antenowa zadebiutują w poniedziałek, 6 kwietnia 2020 roku, a zwiastować je będzie specjalnie przygotowany spot wizerunkowy, który został przygotowany przez Znane Studio.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rosnie-sredni-dobowy-czas-ogladania-telewizji-analiza-nielsena,7170727984998017a ##
Udział Super Polsat w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 0,94 proc. Polsat 2 - 1,54 proc., Polsat Cafe - 0,36 proc., Polsat Play - 0,56 proc., Polsat Doku - 0,14 proc., Polsat Film - 0,54 proc., a Polsat Seriale (wówczas Polsat Romans) - 0,16 proc. Polsat 1 jest przeznaczony dla odbiorców polskiego pochodzenia, przebywających za granicą.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-kupno-grupa-interia-negocjacje-na-wczesnym-etapie-wynik-niepewny,7170731118073473a ##












