SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Logo” zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów

Miesięcznik “Logo” (Agora) od wydania listopadowego zwiększy liczbę tekstów reportażowych i wywiadów ze znanymi ludźmi. Na okładkach pojawiać się będą już nie tylko młodzi mężczyźni, ale panowie w różnym wieku.

“Logo” zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów

“Logo” powstało w 2005 roku na fali sukcesu także wydawanego przez Agorę pisma “Avanti” i początkowo było tytułem prawie wyłącznie shoppingowym. Stopniowo magazyn poszerzył się o treści lifestylowe, ale nadal przez wielu postrzegany jest przez pryzmat katalogu o modzie.

- Nasze badania potwierdziły, że część osób, które od dawna nie sięgały po nasz tytuł, nadal wyobrażała sobie, że “Logo” to journal o modzie czy katalog reklamowy - mówi Mikołaj Kirschke, redaktor naczelny i wydawca “Logo”. Dlatego wydawca zdecydował się na wprowadzenie kolejnych zmian w magazynie.

- Obecnie mężczyznę definiuje się nie przez to co ma, ale przez to co robi - podkreśla Kirschke. W związku z tym w miesięczniku będzie teraz więcej treści reportażowych, np. lepiej wyeksponowana zostanie rubryka “Mój pierwszy raz” (relacja dziennikarza z nowej aktywności, którą podjął), odmieniona zostanie też rubryka podróżnicza. - Takie materiały będą teraz filarem naszego magazynu, jeden z nich znajdzie się zawsze na początku pisma - mówi Kirschke.

Ponadto na łamach “Logo” pojawiać się będzie więcej wywiadów ze znanymi mężczyznami. Zmieni się też charakter okładek: zdjęcia na nich będą bardziej dynamiczne, a bohaterami okładek będą już nie tylko młodzi mężczyźni, ale ciekawe osobowości.

Bez zmian pozostaje cena “Logo”, wynosząca 7,90 zł. Listopadowe wydanie pisma wspierać będzie kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radiu, prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl, WP.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w kinach (Helios i Multikino). Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu Agory, produkcją spotów zajęła się zaś agencja Bardzo.

Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem “Logo” w I półroczu br. wyniosło 30 244 egz. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Logo” zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Ciekawe ile będę za te nowości płacić, czy jak zwykle w Agorze czekać, aż za darmo dostaną teksty od stażystów?
odpowiedź
User
analityk
Proponuje Michnika na okładkę :-)
odpowiedź
User
Sanin
Pomysł sam w sobie bardzo dobry. Ludzie chcą naprawdę dobrego produktu. Pytanie tylko na ile ten produkt będzie faktycznie dobrym...
odpowiedź