SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 132 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 761 tys. widzów, o 132 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 18,34 mln zł.

Finał „Love Island. Wyspa miłości 3”; fot. PolsatFinał „Love Island. Wyspa miłości 3”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie trzeciego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 11 kwietnia 2021 roku, wyniosła 761 tys. osób. Przełożyło się to na 7,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,28 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00 (wyjątkowo pierwszy odcinek pokazano o 20.00).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 943 tys. osób. Była to 2-godzinna emisja specjalna, w której widzowie poznali pierwszych uczestników trzeciej edycji programu.

W porównaniu do nadawanej pół roku temu drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 132 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 2” w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2021 roku śledziło 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w 4+, 10,05 proc. w 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji reality-show zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, której udział w tym paśmie wyniósł 8,20 proc. Trzecie miejsce zajęła TVP2 (6,54 proc.), a czwarte - TVN (6,50 proc.).

W grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wyraźnym liderem rynku.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości 3” wyniosły 18,34 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Polską wersję show prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.

Zwycięzcami trzeciej edycji reality-show zostali Caroline Juchniewicz i Mateusz Zacharczuk. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

272 tys. aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej „Love Island. Wyspa miłości”

„Love Island. Wyspa miłości” to nie tylko program telewizyjny, ale też interaktywny reality-show, w którym widzowie za pośrednictwem dedykowanej aplikacji mobilnej i mediów społecznościowych mieli dostęp do ekskluzywnych materiałów realnie wpływali na rozwój wydarzeń w willi.

Jak wynika z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polsat, z aplikacji mobilnej korzystało 272 tys. aktywnych użytkowników. To wzrost o 8 proc. w porównaniu do 2. edycji programu. Średni czas jaki fani programu poświęcają na korzystanie z aplikacji wzrósł o 17 proc. względem poprzedniej serii.

W finałowym głosowaniu trzeciej edycji show oddano ponad 127 tys. głosów.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 132 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lof lof ajlent
Brawo Caroline i Mateusz
odpowiedź
User
Riri
super się ogląda, mega program
odpowiedź
User
boy
ten program to sztos, jaram się nim
odpowiedź