Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku, wyniosła 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził odcinek show z 18 września, który śledziło 756 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie pierwszej odsłony widownia widowiska niemal się nie zmieniła. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 2 do 22 września 2019 roku śledziło 604 tys. osób. Przełożyło się to na 6,32 proc. udziału w 4+, 9,54 proc. w 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-jesienna-ramowka-seriale-mayday-bad-boy-i-solid-gold,7170482793646209a ##
Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, której udział w tym paśmie wynosi 8,03 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (7,66 proc.), a czwarte - TVP2 (5,01 proc.).
W grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem rynku.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hotel-paradise-tvn7-2-sezon-wyniki-ogladalnosci-opinie,7170466363631233a ##
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 2” realizowane są w willi położonej w Marbelli na południu półwyspu Iberyjskiego.












