SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.

LPP,  właściciel m.in. marek Reserved i House, ma za sobą bardzo dobry rok. W 2017 roku przychody były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk netto wzrósł zaś o 154 proc.

Article

LPP opublikowało wstępne dane za zeszły rok. Zysk z działalności operacyjnej (EBIT) wyniósł 373 mln zł w IV kw. Zysk brutto na sprzedaży 1 246 mln zł, a przychody ze sprzedaży wyniosły 2 148 mln zł, podano w komunikacie.

W całym 2017 r. LPP miał 444 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 575 mln zł zysku operacyjnego, 3 719 mln zł zysku brutto ze sprzedaży i 7 029 mln zł przychodów.

"W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego wzrost przychodów ze sprzedaży w IV kwartale wyniósł 16%, a w całym 2017 rok 17%. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (LFL) w walutach lokalnych w IV kwartale 2017 wzrosła o 12,9%, zaś narastająco za 4 kwartały 2017 wzrosła o 10,1%" - czytamy w komunikacie.

Marża handlowa w IV kwartale wyniosła 58%, a za cały rok 2017: 52,9%.

"Saldo przychodów i kosztów finansowych było ujemne zarówno za IV kwartał jak i za cały 2017 i wynosiło odpowiednio: -25 mln zł oraz -15 mln zł" - podano także.

LPP opublikuje raport finansowy za ub.r. 14 marca 2018 r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
puzel
Marka się porządnie rozkręca, a co roku zyski powinny być już tylko większe, dzięki zwiększaniu powierzchni handlowej na rynkach europejskich.
odpowiedź
User
janek
Zysk sam się nie wygenerował, zarząd włożył w zeszłym roku sporo pracy aby osiągnąć takie wyniki, zasłużyli.
odpowiedź
User
karola
Faktycznie w zeszłym roku było o nich głośno. Salon w Londynie, współpraca z Kate Moss - trzeba przyznać, że jako brand weszli na wyższy poziom.
odpowiedź
User
slva
Kampanie z takimi gwiazdami jak Kate Moss czy Irina Shayk musiały pozytywnie wpłynąć na większą sprzedaż.
odpowiedź
User
asha
W Londynie mają super ten salon.
odpowiedź