Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel’s i Finlandia Vodka

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Lubię to - linked by Isobar będzie odpowiadać za obsługę kompleksową obsługę internetową obu marek alkoholowych. Agencja będzie przygotowywać strategię oraz odpowiadać za kreację i egzekucję działań contentowych, social media a także za realizację i obsługę aktywacji konsumenckich w internecie, a także budowę i utrzymanie baz CRM.

Współpraca jest wynikiem przetargów rozstrzygniętych w kwietniu br. Szczegółów na ich temat firmy nie ujawniają.

W ub.r. obsługą reklamową marki Jack Daniel’s zajmowały się agencje Focus Media Group i Comfitura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa