Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Pawła Prusa

Luiza Jurgiel-Żyła została wspólniczką agencji Flynn. Eksperci komunikacji, której właścicielem jest Paweł Prus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ekspertka objęła 50 proc. udziałów. Jurgiel-Żyła i Prus będą prowadzić firmę w modelu znanym m.in. z kancelarii prawnych.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Luiza Jurgiel-Żyła wspólniczką w agencji Pawła Prusa
Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus

Luiza Jurgiel-Żyła w ostatnim czasie była szefową PR w agencji N42 Group. W środowisku jest znana ze swojego zaangażowania na rzecz rozwoju branży public relations, od ponad 15 lat związana jest z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations (była jego prezeską). Z kolei Paweł Prus to ekspert z zakresu komunikacji, który oprócz własnej działalności agencyjnej współprowadzi niezależny think-tank Instytut Zamenhofa, skupiony na branży mediów. Wspólnota wartości stała się łącznikiem w relacjach zawodowych – twierdzą wspólnicy Flynn. Eksperci komunikacji.

– Wierzymy w efekt synergii – to wtedy powstają najlepsze efekty. Luiza poszukiwała drogi, by pozostać PR-owcem z krwi i kości, blisko klientów i różnych wyzwań, ale nie chciała zostać freelancerką czy doradczynią. Paweł natomiast rozwinął swoją agencję i był gotowy na skalowanie na nowe branże, lecz potrzebował partnera lub partnerki, który wziąłby równą odpowiedzialność za biznes i utrzymał standardy, a także wsparł go w prowadzeniu zespołu – mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus.

Nietypowy model agencji 

– Wierzymy, że nasza praca to służba na rzecz lepszej komunikacji. Chcemy dbać o wysokie standardy w ekosystemie medialnym, promując właściwe postawy i wzorce. Poznaliśmy się, obserwując swoje bezkompromisowe wypowiedzi na temat etyki w mediach branżowych, a pierwsze rozmowy dotyczyły współpracy w tym zakresie – dodają wspólnicy Flynn. Eksperci komunikacji.

Luiza Jurgiel-Żyła i Paweł Prus przyjęli nietypowy jak na standardy rynku usług PR model funkcjonowania – partnerstwo znane z kancelarii prawnych, gdzie równorzędni wspólnicy na co dzień zajmują się pracą dla klientów.

– Nasz model pracy przypomina strukturę kancelarii prawnych. Eksperci osobiście opiekują się klientami, ustalają ich potrzeby i zarządzają strategiami, podczas gdy reszta zespołu wspiera nas operacyjnie, przygotowując materiały, prowadząc research i organizując eventy. Taki model zapewnia wysoką jakość obsługi i odpowiedzialność za realizowane działania – wyjaśnia Paweł Prus.

Luiza Jurgiel-Żyła dodaje: - U kluczowych klientów działamy jako zewnętrzni doradcy, przejmujący odpowiedzialność za cały proces komunikacyjny, zapewniając płynność i skuteczność działań w mediach. Gdy w zespole klienta potrzebne jest również wsparcie marketingowe, włączamy osoby odpowiedzialne za ten obszar, pilnując jednak, aby ekspert komunikacji zawsze czuwał nad spójnością przekazów.

Do tej pory Flynn specjalizowała się w obsłudze klientów z branży Tax & Legal oraz firm działających w sektorach regulowanych. Dołączenie Luizy Jurgiel-Żyły rozszerzy wachlarz kompetencji o kolejne branże. – Nasze kompetencje i doświadczenia z różnych branż doskonale się uzupełniają, co pozwala nam zaoferować klientom całe spektrum usług komunikacyjnych: od PR korporacyjnego, przez PR kryzysowy, po działania z obszarów Public Affairs czy Community Relations– mówią portalowi Wirtualnemedia.pl wspólnicy agencji.

Luiza Jurgiel-Żyła objęła 50 proc. udziałów w agencji Flynn. Eksperci komunikacji w październiku br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu