SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w adCookie

Do zespołu agencji interaktywnej adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku head of social media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.

Łukasz MirytiukŁukasz Mirytiuk

W adCookie będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.

Łukasz Mirytiuk ma kilkuletnie doświadczenie w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako head of social media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Mirytiuk szefem działu social media w adCookie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek Kwiecinski Mediaverse.pl
Zycze Lukaszowi zalozenia agencji wlasnej na bazie klientow i najzdolniejszych pracownikow adcookie

Wszystkie instrukcje i wskazowki wziete wprost z praktyk mateusza sobieraja do poczytania na mediaverse.pl

Np. Taka instrukcja ;)

http://www.mediaverse.pl/blog/sztuka-dymania-czyli-jak-tanim-kosztem-stworzyc-dochodowy-biznes/
odpowiedź