SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Sadłek szefem sprzedaży w Headz Marketing

Z początkiem nowego roku na stanowisku dyrektora sprzedaży w Headz Marketing Partner obejmie Łukasz Sadłek, ostatnio związany z grupą Komunikacja Plus. Zastąpi Edytę Wójcik-Mendyk. 

Łukasz Sadłek, fot. LinkedIn Article

Łukasz Sadłek, prowadzący projekty mediowe 360 jako client service director w K+Digital z branżą mediową związany jest od 2005 r. 

Karierę rozpoczął w ZenithOptimedia Group. Pracował dla takich klientów jak Toyota, Hochland, Sharp, Play, Aviva, Maspex, Mondelez, Puma, Reckitt Benckiser czy ostatnio Amazon. 

Był odpowiedzialny za współtworzenie strategii rocznych oraz realizację kampanii – od briefu, przez przygotowanie media planu, negocjowanie kosztów w poszczególnych mediach, zakup, koordynację, bieżący monitoring i rozliczenie kampanii. Przygotowywał analizy i prezentacje na indywidualne potrzeby klientów. 

Łukasz Sadłek wspólnie z zespołem odpowiadać będzie za dalszy rozwój działu sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej w segmencie OOH, nawiązywanie strategicznych partnerstw, opracowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedaży uwzględniającej trendy rynkowe i potrzeby klientów oraz wspieranie dalszego wzrostu firmy.

Edyta Wójcik-Mendyk z Headz Marketing była związana przez ostatnie 13 lat, która przechodzi do firmy Ströer Polska.
 

Dołącz do dyskusji: Łukasz Sadłek szefem sprzedaży w Headz Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl