Łukasz Tłuchowski za Jarosława Szczepańskiego szefem marketingu Grupy Goodyear

Łukasz Tłuchowski rozpoczął pracę jako dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił na tym stanowisku Jarosława Szczepańskiego, który odszedł z firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie Łukasz Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej w tych krajach dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. Poprzednio tę funkcję pełnił Jarosław Szczepański, który w 2011 roku zastąpił Marka Gawlika (więcej na ten temat). Tłuchowski pracuje w Grupie Goodyear Polska od 2008 roku, dotąd zajmował stanowisko senior brand managera marek premium Goodyear i Dunlop. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej. Od 2005 r. pełnił funkcję project managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce Agora jako kierownik działu marketingu oraz w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako marketing brand manager (m.in. dla magazynu "National Geographic").  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?