Łukasz Wiśniewski dyrektorem ds. mediów i produktu w K2 Media

Łukasz Wiśniewski dołączył do zespołu agencji K2 Media, działającej w ramach Grupy K2, na stanowisko dyrektora do spraw mediów i produktu. Ostatnio pracował w Starcom Mediavest Group.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wiśniewski dyrektorem ds. mediów i produktu w K2 Media

Wiśniewski odpowiada m.in. za współpracę z zespołami eksperckimi i dalszy rozwój usług K2 Media.

Wzmocnił zespół w zakresie strategii planowania mediów, wykorzystania narzędzi oraz badań do zwiększania ROI. Będzie odpowiadał za zespół planningu oraz performance marketingu.

Łukasz Wiśniewski w ostatnich latach pracował jako business integration manager w agencji Starcom Mediavest Group oraz jako digital manager w domu mediowym Mediavest Group. W Starcomie współpracował z takimi firmami jak: BZ WBK, TVN, Link4, Samsung, Prudential, PKN Orlen, TUI, UPC, Getin Bank, GSK, USP.

- Łukasz to specjalista z obszerną wiedzą na temat zarządzania złożonymi projektami biznesowymi w digitalu, na które na rynku jest duże zapotrzebowanie. To kolejna osoba po Cezarym Glijerze, który pełni u nas funkcję head of SEO, która dołącza do nas z dużego międzynarodowego domu mediowego - komentuje Adam Wysocki, dyrektor współzarządzający w K2 Media.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji