SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” nie traci widzów i bije konkurencję. Prawie 95 mln zł z reklam

„M jak miłość” w zakończonym sezonie oglądało średnio 6,73 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. Produkcja dała TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 94,35 mln zł.

M jak miłośćArticle

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2013 roku do 10 czerwca 2014 roku wyniosła 6,73 mln osób. Przełożyło się to na 41,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 36,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

>>> „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele oglądalności telenowel

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 kwietnia br. Przed telewizorami zgromadził on 7,53 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-04-2014

7 527 267

44,70%

11-02-2014

7 483 623

43,26%

10-02-2014

7 398 519

44,25%


W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia „M jak miłość” praktycznie się nie zmieniła. Wówczas serial śledziło 6,75 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 42,50 proc. oraz 37,41 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego, a kolejna stacja w tym czasie miała o 4,96 mln widzów mniej. Był to Polsat, który emitował wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i „Hell’s Kitchen”, co przełożyło się na 11 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „W11- Wydział Śledczy”; 10,86 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, „Transporter”, „Chicago Fire”, mecze piłki nożnej, „Downton Abbey”, wielkie testy Jedynki oraz widowisko „Święta z Jedynką”; 5,79 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - M jak miłość

6 733 132

41,90%

36,05%

Polsat

1 768 072

11,00%

15,16%

TVN

1 744 507

10,86%

9,87%

TVP1

929 695

5,79%

5,15%


Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 94,35 mln zł. W analogicznym okresie  były one wyższe - uplasowały się na poziomie 112,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Nowe odcinki serialu widzowie zobaczą jesienią tego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” nie traci widzów i bije konkurencję. Prawie 95 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polityczna
"MISJA" TVP
odpowiedź
User
Rel
A to co twoim zdaniem jest misją? Tylko transmisja mszy i Teatr Telewizji? To doczytaj, głupeczku. Tego typu proste seriale nie dla intelektualnych elit poruszające rozmaite społeczne i psychologiczne problemy są REGUŁĄ w stacjach publicznych w całej Europie, BBC nie pomijając. Tylko u nas uważa się, że misja to coś dla górnego 1% społeczeństwa. No ale u nas sami intelektualiści! :)
odpowiedź
User
kirk
Dzięki Bogu za takie seriale bo zarabiają właśnie na misję. Przecież TVP w większości utrzymuje się z reklam, więc jak jest serial który ma ogromną oglądalność to w naturalny sposób zarabia na Teatr TV czy filmy dokumentalne, które same na siebie nie zarabiają. Bez takiego M jak miłość nie byłoby żadnej misji bo nie byłoby na to pieniędzy.
odpowiedź