Maciej Kozina wraca do VML Poland

Po dwuletniej przerwie Maciej Kozina wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji. Ostatnie lata spędził w Berlinie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Maciej Kozina wraca do VML Poland
Maciej Kozina

Maciej Kozina jest copywriterem od czternastu lat i dyrektorem kreatywnym od siedmiu. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Nivea, Samsung, Nike, McDonald's, Virgin Mobile. 

Od 2018 roku jest związany z VML: najpierw dołączył do warszawskiego biura agencji, gdzie  prowadził projekty dla Żywca, Pepsico i HBO. Potem w Nowym Jorku pracował m.in. dla Colgate North America i Colgate Global.

Po dwuletniej przerwie - kiedy jako dyrektor kreatywny w BBDO Berlin prowadził zespół tworzący globalne kampanie dla Lidla – wraca do VML, obejmując stanowisko creative director w polskim oddziale agencji. 

Wcześniej, przez kilka lat (z przerwą) był związany z Isobar Poland, od maja 2017 roku był tam zastępcą dyrektora kreatywnego. Wcześniej doświadczenie zawodowe gromadził w 180heartbeats + Jung v. Matt, Cheil Worldwide oraz Change Integrated. Z branżą reklamową związany od ponad siedmiu lat. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród i wyróżnień branży reklamowej - Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, One Show, Innovation Ad, Clio Awards, Effie i KTR.

Czytaj więcej na:

https://www.wirtualnemedia.pl/maciej-kozina-associate-creative-director-vmly-r-new-york,7170826321922177a

Przed VML przez kilka lat (z przerwą) był związany z Isobar Poland, od maja 2017 roku był tam zastępcą dyrektora kreatywnego. Wcześniej doświadczenie zawodowe gromadził w 180heartbeats + Jung v. Matt, Cheil Worldwide oraz Change Integrated. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród i wyróżnień branży reklamowej - Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, One Show, Innovation Ad, Clio Awards, Effie i KTR. Jest laureatem m.in. dwóch Grand Prix Effie i Grand Prix Cannes Lions. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"