Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z TVN Discovery Polska

Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski (nadzorował obszar internetowy) i Tomasz Marszałł (odpowiadał za marketing).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z TVN Discovery Polska
Od lewej: Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł

- Bardzo dziękuję Maćkowi i Tomkowi za ich znaczący wkład w rozwój naszej firmy. Życzę im wielu sukcesów zawodowych w przyszłości - skomentowała w komunikacie prasowym Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

TVN Discovery Polska zapowiedziało, że nie planuje rekrutacji na stanowiska opuszczane przez Macieja Maciejowskiego i Tomasza Marszałła. W najbliższym czasie zespół odpowiedzialny za cyfrową działalność spółki będzie podlegał bezpośrednio Katarzynie Kieli. Z kolei opiekę nad marketingiem przejmie Marcin Bogłowski, szef zespołu consumer insights & data.

Maciejowski w TVN przez 16 lat, Marszałł przez 5 lat

- Lata pracy w TVN były dla mnie niezwykle inspirujące. To wspaniała firma i ludzie, którym szczególnie chcę podziękować. Moje plany zawodowe idą inną drogą i cieszę się na nowe cyfrowe wyzwania - stwierdził Maciej Maciejowski.

Z firmą związany był od 2004 roku. Zaczął jako marketing manager stacji TVN24, TVN Turbo i TVN Style, potem był szefem TVN Warszawa i TVN Turbo, w 2011 roku został zastępcą dyrektora programowego, a jesienią 2012 roku dyrektorem marketingu. Przez ostatnie osiem lat był też członkiem zarządów spółek TVN i TVN Media.

Przed pracą w TVN Maciej Maciejowski przez cztery lata był project managerem w Grupie Onet.

Tomasz Marszałł przeszedł do TVN jesienią 2015 roku na stanowisko szefa marketingu i komunikacji. Dodatkowo w latach 2015-2018 był członkiem zarządu TVN Media, a od stycznia ub.r. - członkiem zarządu TVN.

Przedtem Marszałł przez pięć lat był dyrektorem marketingu PKO Banku Polskiego. Wcześniej był związany z Allianz, gdzie zarządzał ofertą produktową Allianz Banku oraz pracował jako dyrektor marketingu W. Kruk i Grupy Vistula. W przeszłości tworzył też wizerunek firmy z Grupy UniCredit - Xelion Doradcy Finansowi i nadzorował marketing pionu bankowości indywidualnej Banku Pekao. Był też współtwórcą i wiceprezesem firmy Expander.

- TVN to od zawsze fantastyczni ludzie, którzy tworzą najlepszą telewizję. Miałem przywilej pracować z najwybitniejszymi w swoim fachu. Dziś, udając się w dalszą drogę zawodową, chciałbym podziękować. Tym, dzięki którym pokochałem telewizję oraz mojemu zespołowi - wspaniałym ludziom. Wiem, że zawsze mogłem liczyć na ich wielkie pokłady kreatywności, zaangażowania i wsparcie. Jestem dumny z naszych wspólnych projektów i wiem, że jeszcze niejeden sukces przed Wami - zapewnił Tomasz Marszałł.

Z TVN odszedł prezes Piotr Korycki

Maciejowski i Marszałł to kolejni menedżerowie, którzy w br. po wielu latach pracy odchodzą z TVN Discovery Polska. Na początku września poinformowano, że z firmą rozstaje się prezes Piotr Korycki, a jego obowiązki przejmie Katarzyna Kieli. Uzasadniono, że to część globalnych zmian organizacyjnych w Discovery, a w ramach których z firmy odejdzie kilku szefów dotychczasowych regionów.

W ub.r. TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma zatrudnia 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania.

Discovery jest właścicielem TVN od lutego ub.r., kiedy sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive, do którego poprzednio należał polski nadawca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej