Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%

Ruszyła kampania reklamowa Warki Radler 0,0% (Grupa Żywiec) o smaku rabarbaru i truskawki. W spocie wystąpił muzyk Maciej Maleńczuk. Akcję przygotowały Twin, Lvov, Starcom i Hope.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Reklama Warki Radler 0,0% w zabawny sposób wyjaśnia powstanie smaku rabarbar i truskawka w historycznym kontekście. Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Winien jest Maleńczuk.

Kampania obejmuje ATL i digital.

Warka Radler 0,0% o smaku rabarbaru i truskawki to tegoroczna nowość Grupy Żywiec.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warka-radler-0-0-piwo-bezalkoholowe-nowe-smaki-i-opakowania-maciej-malenczuk-znow-niezadowolony-w-reklamie-wideo ##

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych