SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals

Do zespołu agencji interaktywnej The Digitals (należącej do holdingu Mediacap) dołączyli Maciej Samoraj, wcześniej pracujący m.in. w Comfiturze i PHD Media Direction, oraz Krzysztof Olejniczak, poprzednio związany z DDB Warszawa.

Od lewej: Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak Article

Maciej Samoraj w The Digitals objął funkcję account managera w dziale obsługi klientów. Będzie zajmował się komunikacją w internecie, odpowiadając za realizację kampanii marketingowych, serwisów i aplikacji.

Poprzednio pracował jako social media manager w agencji interaktywnej Comfitura, a wcześniej jako account executive w domu mediowym PHD Media Direction. Był zaangażowany w realizację projektów dla takich klientów jak Raiffeisen Polbank, Citroën‎, Lipton i Algida. Z branżą marketingu internetowego jest związany od ponad czterech lat.

Krzysztof Olejniczak objął w The Digitals stanowisko senior art designera. Będzie zajmował się przede wszystkim projektowaniem stron internetowych i aplikacji mobilnych.

Przez ostatnie cztery lata pracował w agencji reklamowej DDB Warszawa. Tworzył projekty dla jej głównych klientów, m.in. McDonald’s i PLL LOT, brał udział w przygotowywaniu aplikacji mobilnych takich jak „Doodad”, „Most Wanted”, czy „Pixel Heritage”. W branży reklamowej pracuje od 9 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Samoraj i Krzysztof Olejniczak w The Digitals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl