Maciej Zieliński z 4Fun Media Group do Warner Music Poland

Maciej Zieliński objął funkcję brand partnerships & new business director w Warner Music Poland. W ostatnim czasie był zatrudniony w 4Fun Media Group.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Zieliński dołączył do firmy od początku września. Na stanowisku będzie podlegać Kindze Siennickiej, dyrektorowi zarządzającemu Warner Music Poland.

- Łączę artystów i marki, aby dostarczać projekty, które angażują odbiorców od prawie 20 lat.  Bardzo się cieszę, że mogę wnieść zdobyte doświadczenie do Warner Music i nie mogę się już doczekać, aby zacząć tworzyć niesamowite projekty, które przysłużą się naszym artystom zarówno pod względem twórczym jak i komercyjnym - komentuje Maciej Zieliński.

- Nieustannie dążymy do poszerzenia możliwości, jakie możemy zaoferować naszym artystom, a bogate doświadczenie Macieja w branży reklamowej, eventowej, medialnej i sponsoringowej pomoże nam to osiągnąć - dodaje Kinga Siennicka.

W swojej karierze był producentem i kierownikiem ds. promocji w Radio Manhattan, polskiej stacji muzycznej, następnie pracował w Radiu ESKA jako dyrektor ds. promocji, gdzie współtworzył Eska Music Awards. Był także współzałożycielem oddziału Snap Event Sony Music Polska. Jako dyrektor ds. marketingu był odpowiedzialny za współpracę z markami, tworzył także m.in. Orange Warsaw Festival. Był także zatrudniony w agencji reklamowej Grey Group.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?