SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Maestro. Gotówka Nowej Generacji'

Agencja reklamowa McCann-Erickson przygotowała kreację kampanii kart debetowych Maestro (MasterCard Europe) pod hasłem 'Maestro. Gotówka Nowej Generacji'.

Jest to pierwsza kampania dla marki Maestro na polskim rynku. Jej celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na zalety korzystania z karty Maestro, komfort płacenia kartą za codzienne zakupy, nawet te najmniejsze oraz wskazanie kategorii produktów, za które zamiast płacić gotówką warto płacić Maestro. 

Kampania składa się z kilkunastu różnych egzekucji, z których każda zawiera inne hasło i promuje inną kategorię produktów. Oryginalnie sformułowane hasła, wyrazista kolorystyka reklam prasowych oraz slogan „Maestro. Gotówka Nowej Generacji”  to elementy wyróżniające tę kampanię.

Kampania objęła wybrane tytuły prasowe (m.in. „Viva”, „Elle”, „Playboy”) i została zaplanowana w taki sposób, aby komunikaty poszczególnych ogłoszeń nawiązywały do tematyki sekcji redakcyjnych, w których umieszczona zostanie reklama np. uroda, kuchnia, kultura, kosmetyki. 

Termin kampanii: od 25.09 do 13.10. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: 'Maestro. Gotówka Nowej Generacji'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl