SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Magdalena Brejnak-Kowalska pokieruje w agencji VML zespołem do obsługi mBanku

Do działu client service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska. Jako account director pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu klienta i nadzór nad projektami 360 digital.

Article

Brejnak-Kowalska będzie raportować bezpośrednio do Agnieszki Grzymkowskiej, client service directora agencji VML.

Magdalena Brejnak-Kowalska z branżą marketingową jest związana od ponad 18 lat. Ostatnio, do listopada ub.r. pracowała jako new business director w agencji Walk, gdzie zajmowała się koordynacją procesów przetargowych i działań cross-unitowych dla takich klientów, jak: Danone, Polsat, Sanofi czy Eurosport.

Wcześniej w agencji hyperCREW, jako new business & client service director, odpowiadała za pozyskiwanie i rozwój współpracy z klientami agencji oraz doradztwo strategiczne. Nadzorowała również pracę działu obsługi klienta, realizującego działania digitalowe m.in. dla: BSH, Deutsche Banku, Grupy Żywiec, GlaxoSmithKline czy XL Energy Drink.
 
Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując na stanowiskach kierowniczych, m.in. w: Change Connections, Great Open House, MRM/Momentum, Wunderman oraz McCann Erickson, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi klientami takimi, jak: BMW, Link4, Netia, Play, Abbott Laboratories Poland, Altadis, BSH, Coca-Cola, Diageo Polska, ExxonMobil, Louis Vuitton, Moët Hennessy, Mondelez Polska, Nestlé, Orbis, Plus, Polcard, Polpharma czy Urząd Miasta Łodzi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Brejnak-Kowalska pokieruje w agencji VML zespołem do obsługi mBanku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
James
Ciekawe, że nie wspomniane jest o ostatnim epizodzie w H2O. Czyżby stracony czas?
10 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing