SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek: z DDB & tribal do Deloitte Digital

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek będą kierować działem kreacji w warszawskim oddziale agencji interaktywno-konsultingowej Deloitte Digital. Poprzednio pracowali w DDB & tribal.

Article

W Deloitte Digital Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych. Będą zarządzali zespołem kreatywnym w uruchamianym właśnie warszawskim oddziale agencji. Za kierowanie całym tym biurem odpowiada Michał Owczarek, strategy & creative director. Deloitte Digital działa od października ub.r., po przejęciu agencji Digital One przez Deloitte.

- Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym - zapowiada Magdalena Drozdowska. - Dziś każda kampania musi być wsparta technologią - dodaje Mateusz Książek. - Jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia. Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie - zaznacza Drozdowska.

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek poprzednio przez sześć lat pracowali w agencji DDB & tribal (wcześniej DDB Warszawa), przez ostatnie dwa lata jako deputy creative directorzy. Przedtem przez dwa lata pracowali jako team kreatywny w Publicis Poland. Wcześniej Drozdowska była związana m.in. z agencjami DSK i TBWA, a Książek - z Scholz & Friends Warsaw.

Razem współtworzyli kampanie (ATL-owe, BTL-owe i internetowe) m.in. dla takich firm i marek jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola i Lech. Niektóre z tych projektów (m.in. „Rozkład jazdy” i „Chalkboard Menu” dla McDonald’s, „Sztuka, której nikt nie widział” dla Fundacji Audiodeskrypcja i „Park&Drive” dla salonu Volkswagena) zostały nagrodzone nie tylko w polskich konkursach reklamowych, lecz także w zagranicznych (Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek: z DDB & tribal do Deloitte Digital

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddbowicz
gratulacje! bardzo madry ruch
9 8
odpowiedź
User
Jan
Z tego co widzę, Deloitte stawia na pionową płaską strukturę, typu strategic HR management, która ma prowadzić to różnego rodzaju bizness opportunities permanently growing.
11 8
odpowiedź
User
Dominika Nawrocka
Gratulacje!
8 8
odpowiedź