Magdalena Jabłońska za Artura Wojtaszka na czele OEX24.com

Nowa szefową spółki e-commerce OEX24 z Grupy Oex została Magdalena Jabłońska. Zastąpiła nam tym stanowisku Artura Wojtaszka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Jabłońska za Artura Wojtaszka na czele OEX24.com
Magdalena Jabłońska

Magdalena Jabłońska przez 18 lat pełniła różne funkcje menedżerskie. Była advertising revenue directorem  w dziale e-commerce Allegro, członkinią zarządu i dyrektorką sprzedaży specjalnej w Media Impact Polska w Grupie Onet.

- Platforma OEX24, która od ponad roku działa na polskim rynku z powodzeniem  odpowiada na potrzeby klientów.  Jest również jednym z łatwiejszych i kompleksowych sposobów ekspansji zagranicznej. Wspiera budowanie świadomości i zasięgu marek na rynku krajowym i zagranicznym. Jestem przekonana,  że wraz z rozwojem rynku w obszarze e-commerce platforma będzie rozwijała się równie dynamicznie - powiedziała Jabłońska.

Artur Wojtaszek, dotychczasowy prezes zarządu OEX24.com, skoncentruje się na rozwoju usług logistyki dla eCommerce i innych projektów realizowanych przez spółkę OEX E-business, której jest prezesem zarządu.

Magdalena Jabłońska jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.

OEX24.com to marketplace, stworzony z myślą o digitalizacji handlu B2B.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day