SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt

Magdalena Kozanowska - business director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt - awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego i partnera. Wraz z Jackiem Karolakiem - strategy directorem & partnerem - dołączają do zarządu agencji w którym zasiadają jeszcze Marcin Gaworski, chief executive officer & partner oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

Od lewej: Marcin Gaworski, Jacek Karolak, Magdalena Kazanowska i Mikołaj SadowskiOd lewej: Marcin Gaworski, Jacek Karolak, Magdalena Kazanowska i Mikołaj Sadowski

Zmiana jest związana z dalszymi planami rozwoju 180heartbeats i dążeniem do jeszcze większej specjalizacji, m.in. w zakresie nowych technologii.

- Mamy za sobą udany, pod względem realizacji ciekawych projektów, rok. Zaufanie klientów motywuje nas do kontynuacji przyjętej strategii. Założyliśmy, że oryginalny koncept kreatywny, połączony z nowatorskimi rozwiązaniami technologicznymi, przy wykorzystaniu social media i doświadczeń na żywo - eventów, jest najefektywniejszym sposobem promocji marek. A reklamodawcy, z którymi pracujemy potwierdzili, że to dobry kierunek i oczekują więcej  - uzasadnia Marcin Gaworski, który dotychczas odpowiadał za operacyjne zarządzanie 180heartbeats + Jung v Matt. Dodaje, że wzmocniony zarząd oraz nowy podział kompetencji to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku.

Do zadań Magdaleny Kozanowskiej, oprócz bieżącej obsługi klientów i pozyskiwania nowych, należy rozpoznanie potrzeb i budowanie relacji oraz jak najlepsze dopasowanie know how specjalistów agencji do potrzeb reklamodawców.

W agencji tej pracuje od ponad trzech lat, poprzednio była szefem 12-osobowego zespołu obsługującego markę Nike. Z reklamą związana jest blisko 20 lat, wcześniej pracowała m.in. w J. Walter Thompson, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i Teledenmark A/S. Realizowała projekty m.in. dla TVN, nc+, Mondelez, Unilever, Bayer, Carlsberg, J&J, Nestle, Plus i Huawei (w wielu przypadkach koordynując kampanie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej).

Jackowi Karolakowi, oprócz kierowania zespołem strategii, powierzono także nadzór nad działami social i performance. Wspólne rozwiązania tych działów mają stanowić ważną część oferty agencji w zakresie strategii i pozycjonowania marek, strategii komunikacji, kampanii performance oraz doradztwa w kwestii wykorzystywania nowych technologii w komunikacji.

Karolak z agencją 180heartbeats + Jung v Matt związany jest od lipca ub.r. Ma 17-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Wcześniej kierował strategią w agencji K2, a najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy.

W związku z wprowadzonymi zmianami Marcin Gaworski skupi się na rozwoju biznesu w oparciu o wszystkie kompetencje agencji. Kluczowe będą usługi, które poszerzą pomysł kreatywny - przede wszystkim o nowe technologie i wydarzenia dla marek - specjalizują się w nich agencyjne struktury Tech, Lab oraz Event. Będzie także rozbudowywał ofertę o nowe usługi - np. PR oraz zajmie się rozwojem biznesu zagranicznego.

Z kolei Mikołaj Sadowski będzie odpowiedzialny za przebudowę oraz większą integrację kreacji i designu, a także kreatywne wsparcie Labu, co w efekcie ma przynieść klientom większą różnorodność pomysłów. Nadal będzie też kierował działaniami PR agencji i samodzielnie prowadził wybrane projekty dla kluczowych klientów.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kazanowska i Jacek Karolak w zarządzie 180heartbeats + Jung v Matt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl