Znana aktorka dołącza do „Pytania na śniadanie”

W piątek 17 maja „Pytanie na śniadanie” wyemituje kolejny odcinek cyklu „Pokochaj mnie”. Do zespołu dołączy aktorka Magdalena Schejbal.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Znana aktorka dołącza do „Pytania na śniadanie”

Cykl „Pokochaj mnie” porusza temat adopcji zwierząt ze schroniska w Korabiewicach, zarządzanego przez fundację „Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!”. Pod opieką schroniska znajdują się nie tylko  zwierzęta domowe, lecz również zwierzęta gospodarcze.

„Pytanie na Śniadanie” wraz z Magdą Schejbal odwiedzi schronisko

Kamera „Pytania na Śniadanie” wraz z Magdą Schejbal odwiedzi podopiecznych schroniska na miejscu, w Korabiewicach, aby zniwelować im stres związany z podróżowaniem, nowymi zapachami czy wizytą w telewizyjnym studio.

W każdej odsłonie cyklu widzowie poznają losy i charaktery zwierząt, które szukają nowego domu i troskliwych opiekunów. O losach zwierzaków, ich – często traumatycznych – przeżyciach oraz wyjątkowych osobowościach w poruszających rozmowach Magdaleny Schejbal opowiedzą ich aktualni, tymczasowi opiekunowie.

Najbliższy odcinek cyklu „Pokochaj mnie” z Magdaleną Schejbal „Pytanie na śniadanie” wyemituje w piątek 17 maja.

- W cyklu „Pokochaj mnie” pragniemy  odczarować temat adopcji zwierząt, wokół którego narosło wiele mitów. Pokazać, jak w rzeczywistości wygląda procedura adopcyjna, której nie należy się obawiać, choć oczywiście należy do niej podejść z całą odpowiedzialnością, sercem i wrażliwością. Szeroko pojęte problemy społeczne, w tym także te związane z dobrostanem zwierząt, były i są mi bliskie - mówi Magdalena Schejbal.

Spadająca oglądalność “Pytania na śniadanie”

W kwietniu 2024 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” TVP2 wyniosła 338 tys. osób, co przełożyło się na 7,46 proc. udziału w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej magazyn TVP śledziło 455 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 9,20 proc.), co oznacza spadek aż o 118 tys. oglądających (największy w zestawieniu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu