Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec w Result Media

Pracę w agencji marketingu internetowego Result Media zaczęły Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec. Stefaniak pracowała wcześniej w PKT.pl i Clearsense, a Chromiec w Performance Media i SearchLab.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec w Result Media
Od lewej: Magdalena Stefaniak i Monika Chromiec

Magdalena Stefaniak w Result Media odpowiada za stworzenie i rozwój zespołu obsługi klientów, realizację kampanii dla obecnych klientów oraz działania z zakresu new business.

Poprzednio przez ponad trzy lata zarządzała zespołem social media w spółce PKT.pl oraz pracowała w agencji Clearsense. Realizowała projekty m.in. dla firm i marek Totolotek, Discovery Channel, Samsung Electronics Polska i Polpharma. Z branżą marketingu internetowego jest związana od 9 lat.

Monika Chromiec objęła w Result Media funkcję account executive. Zajmuje się przygotowywaniem strategii i realizacją działań z wykorzystaniem najefektywniejszych narzędzi i technologii oraz budowaniem relacji z klientami.

Wcześniej pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu internetowego w agencji Performance Media, a potem pracowała w należącej do Agory agencji SearchLab (w połowie br. przekształconej w Optimizers), w której odpowiadała za tworzenie media planów i strategii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"