SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magna Global: 150,7 mld USD na telewizyjną reklamę w 2010 r.

W bieżącym roku globalne nakłady na telewizyjną reklamę wzrosną o 6,4 proc., do 150,7 miliarda dolarów.

Magna Global: 150,7 mld USD na telewizyjną reklamę w 2010 r.

W ciągu najbliższych pięciu lat wydatki te mają rosnąć rocznie średnio o 5,4 proc. - prognozuje firma Magna Global.

W tym okresie najszybciej rozwijającym się regionem na globalnym rynku reklamy telewizyjnej ma być Ameryka Łacińska. Nakłady mają tam rosnąć rocznie średnio o 8,9 proc., a liderem będzie Argentyna (16,5 proc.).

Z kolei dla Ameryki Północnej Magna prognozuje na lata 2010 - 2015 średni roczny wzrost o 3,8 proc., dla regionu Azji i Pacyfiku o 7,8 proc., a dla regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) o 4,7 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magna Global: 150,7 mld USD na telewizyjną reklamę w 2010 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl