SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w TV Biełsat po raporcie NIK. Romaszewska-Guzy: kompletne nieporozumienie

Maja Solecka zastąpiła Waldemara Domańskiego na stanowisku p.o. zastępcy dyrektora ds. ekonomiczno-produkcyjnych TV Biełsat. Zmiana jest związana z wynikami kontroli NIK - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska.

Studio TV Biełsat Article

Swojego byłego już zastępcy broni dyrektor TV Biełsat Agnieszka Romaszewska-Guzy. - To kompletne nieporozumienie. W tym raporcie Najwyższej Izby Kontroli jest mowa o przekroczeniu budżetu przez Telewizję Polską, ale nie ma wyszczególnionego Biełsatu. Dotyczy to wydarzeń sprzed 2,5 oraz 1,5 roku. Między innymi z tego powodu odeszła Marzena Paczuska - mówi Romaszewska-Guzy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Solecka, która zastąpiła Domańskiego to jednocześnie kierowniczka działu realizacji audycji w Centrum Usług Produkcyjnych TVP.

Zobacz także: Marzena Paczuska rezygnuje z funkcji członka zarządu Telewizji Polskiej

Szefowa kanału adresowanego dla mieszkańców Białorusi dziwi się, że nie wyciągnięto konsekwencji wobec niej samej.- Są to działania, za które ponoszę odpowiedzialność też ja. Nie wiem dlaczego ja nie jestem pociągana do odpowiedzialności. Ja odczuwam pełną odpowiedzialność za moich współpracowników, zwłaszcza najbliższych, którzy działali razem ze mną, stąd moje zadziwienie całą sytuacją. Mam nadzieję, że uda się jakoś wyprostować. Jeśli nie, to bardzo niedobrze - tłumaczy Romaszewska-Guzy.

Zobacz także: Agnieszka Romaszewska-Guzy o skazaniu dziennikarek: czarny dzień dla Biełsatu i dla Białorusi

Plany TV Biełsat

Jakie są plany TV Biełsat na najbliższe tygodnie? – Rozważamy zaproponowanie części naszego portalu dziennikarzom zamkniętego portalu TUT.by. Był atak miejscowych władz na redakcję tego portalu i zastanawiamy się nad takim przedsięwzięciem. Najpierw ci dziennikarze muszą jednak znaleźć swoich szefów, którzy przebywają w więzieniu. Sytuacja jest dramatyczna. Ponadto rozwijamy wspólnie z Amerykanami projekt, który dotyczy nadawania w języku rosyjskim - zdradza Romaszewska-Guzy.

1 maja rozpoczął działalność portal informacyjny VOT TAK, skierowany do odbiorcy rosyjskiego i rosyjskojęzycznego. Pod adresem vot-tak.tv można oglądać materiały wideo oraz czytać teksty analityczne i komentarze dotyczące sytuacji na obszarze postsowieckim. Jak informuje Biełsat, nowy portal jest odpowiedzią na potrzeby rosyjskojęzycznych użytkowników Internetu, którzy nie ufają dominującym w ich krajach mediom zależnym od Kremla.

Zobacz także: Dziennikarki TV Biełsat skazane na dwa lata kolonii karnej

Biełsat jest jedyną białoruskojęzyczną telewizją działającą na Białorusi. Jest nadawana z Polski, a organizacyjnie znajduje się w strukturze TVP. Na Białorusi jest dostępna za pośrednictwem satelity i w internecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w TV Biełsat po raporcie NIK. Romaszewska-Guzy: kompletne nieporozumienie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klara
A może by ktoś podał ile ten kanał kosztuje polskiego podatnikaroczniie?
12 4
odpowiedź
User
suchacz
A ta pani Solecka ma coś wspólnego z tym redaktorem-dublerem Soelckim z TVP, co teraz też w PR III (kiedyś Trójka) bryluje w niedziele.... Trwa wymiana w prasie, radiu i tv. Komitet propagandy działa...
1 3
odpowiedź
User
a qq
A może by ktoś podał ile ten kanał kosztuje polskiego podatnikaroczniie?

A co to obchodzi ruskich podatników?
0 3
odpowiedź