SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maja Stachowiak-Gałek brand managerem “Harper's Bazaar”

Maja Stachowiak-Gałek została nowym brand managerem miesięczników “Harper's Bazaar” i “Hot Moda”, wydawanych przez Marquard Media Polska.

okładka „Harper's Bazaar”

okładka „Harper's Bazaar”

Dotąd za działania marketingowe dla tych tytułów odpowiadała Aleksandra Juszczakiewicz, która pozostaje brand managerem magazynów “Cosmopolitan” i “Shape”.

Maja Stachowiak-Gałek ostatnio związana była z agencją Advanced Public Relations, gdzie pracowała jako account manager. Wcześniej zatrudniona była w agencji Ciszewski Public Relations.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maja Stachowiak-Gałek brand managerem “Harper's Bazaar”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czego sie nalezy w zw z tym spodziewac ?
12 8
odpowiedź