SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Majka” ma słabsze wyniki niż “Brzydula”

Drugi sezon telenoweli “Majka” ogląda mniej widzów niż nadawaną rok temu w tym paśmie “Brzydulę”. Serial daje TVN-owi drugie miejsce w rynku za TVP 1 pokazującą “Klan”, ale w 16-49 to TVN jest liderem.

“Majka” ma słabsze wyniki niż “Brzydula”

Z danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po pięciu tygodniach emisji jesiennej serii “Majki” oglądalność serialu wynosi 2,21 mln widzów, a jego udział w rynku to 22,08 proc. w grupie 4+ i 22,22 proc. w komercyjnej 16-49.

Rok temu TVN w tym czasie nadawała “Brzydulę”, którą śledziło wówczas 2,63 mln osób, a stacja notowała odpowiednio 27,18 proc. i 33,51 proc. udziału w rynku.

Pierwszy sezon „Majki”, nadawany od stycznia do czerwca br., miał z kolei średnio 2,8 mln widzów i wyższe niż obecnie udziały – 23,72 proc. w 4+ i 27,03 proc. w 16-49

W paśmie nadawania “Majki” liderem jest TVP 1, która na godz. 17.55 przesunęła emisję serialu “Klan” - ogląda go w tym czasie 2,36 mln widzów, co daje TVP 1 23,37 proc. udziału w rynku . Gorzej od TVN w tym paśmie wypadają natomiast Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 17,83 proc.) i TVP 2 (głównie “Panorama”, 12,58 proc.). Z kolei w grupie 16-49 TVN udaje się z dużą przewagą wyprzedzać Jedynkę

Telenowelę oglądają głównie kobiety, osoby po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
 



Oglądalność “Majki" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-09-2010 2 119 412 20,45% 21,08%
07-09-2010 1 946 342 21,50% 20,81%
08-09-2010 1 977 556 22,15% 22,89%
09-09-2010 2 255 377 20,83% 22,00%
10-09-2010 1 749 388 20,27% 21,47%
13-09-2010 1 972 522 21,47% 21,25%
14-09-2010 2 384 793 22,83% 23,86%
15-09-2010 2 493 599 24,30% 24,68%
16-09-2010 1 977 155 20,77% 21,79%
17-09-2010 2 107 665 22,25% 20,55%
20-09-2010 2 120 624 22,06% 22,28%
21-09-2010 2 313 600 23,81% 25,22%
22-09-2010 2 140 289 23,46% 21,91%
23-09-2010 2 219 342 24,14% 24,65%
24-09-2010 1 866 160 22,03% 21,00%
27-09-2010 2 358 492 19,91% 18,64%
28-09-2010 2 572 237 21,09% 21,53%
29-09-2010 2 843 482 23,79% 24,66%
30-09-2010 2 456 806 22,06% 20,11%
01-10-2010 2 404 467 22,80% 24,08%
Średnia 2 213 352 22,08% 22,22%


 Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+   16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 1 2 358 723 23,37% 17,55%
TVN – Majka 2 213 352 22,08% 22,22%
Polsat 1 799 470 17,83% 22,05%
TVP 2 1 269 638 12,58% 10,30%


 Profil widowni telenoweli

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 27,29% 57
  Kobiety 72,71% 140
Wiek  4-9 1,71% 29
   10-15 4,41% 63
  16 - 19 3,12% 54
  20 - 24 5,26% 64
  25 - 29 7,76% 87
  30 - 34 5,77% 71
  35 - 39 5,66% 80
  40 - 44 5,25% 81
  45 - 49 6,92% 97
  50 - 54 9,96% 121
  55 - 59 12,34% 163
  60+ 31,85% 163
Wlk. miasta Wieś 30,12% 77
  < 50 tys. 26,20% 109
  50-100 tys. 11,09% 129
  100-200 tys. 10,08% 126
  > 200 tys. 22,51% 110
Zawód Top management 5,72% 74
  Pracownicy średniego szczebla 15,70% 108
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 15,66% 77
  Emeryci 40,23% 161
  Inni 22,69% 70
Wykształcenie Podstawowe 51,62% 112
  Średnie 31,84% 107
  Wyższe 10,42% 91
  Inne 6,12% 47


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Majka” ma słabsze wyniki niż “Brzydula”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
chyba majka staje się klapą.porównując wyniki z brzydulą i 1 serią majki wynika,że serial radzi sobie gorzej.najważniejsza jest widownia w grupie 16-49 a ta przy brzyduli wynosiła 33,51%,przy pierwszej serii Majki 27,03%,a teraz już 22,02.serial staje się typowym programem,w którym większośc widzów to ludzie starsi,a no początku serial oglądali głownie ludzie młodzi,a teraz ich jest mniej i procentowo więcej ludzi do osoby starsze
8 8
odpowiedź
User
J
po co to ogladać. Wezmą ślub- dzisiaj zdjecia wszedzie... Akcja tak trzyma w napięciu ze hoho. Babciom kakao z kubków się wylewa
8 8
odpowiedź
User
kropka.
Dobrych pomysłów było na połowę pierwszej serii, więc i tak wszystko było ponaciągane maksymalnie. Teraz powtórki wątków z pierwszej serii, jak ten z wyjazdem do Włoch, raczej odpychają, niż przyciągają. Lubiłam Majkę za uśmiech, spontaniczność, naiwność nawet wtedy, kiedy nie umiała trzymać aparatu fotograficznego, ani wiarygodnie nosić sztucznej ciąży. Teraz zupełnie nie przekonuje jako matka, a Michał jest już głupszy od córki w wersji niemowlak, więc za co ich lubić =chcieć oglądać? :roll:
8 8
odpowiedź
User
misza
każdy serial TVN to teraz padaka. I firmuje to wielki Miszczak....
8 8
odpowiedź
User
Phi-Lip
TVN powinien przewietrzyć swoich wyfokusowanych redaktorków; zwolnić wszystkie stare mentalne panny; zamienić na kreatywnych... ;)
8 8
odpowiedź