Maksymilian Kreft buying intelligence managerem w Group One Media

Do zespołu TV buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Maksymilian Kreft, obejmując nowo utworzone stanowisko - buying intelligence manager.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maksymilian Kreft buying intelligence managerem w Group One Media
Maksymilian Kreft

Maksymilian Kreft w ramach działu TV Buying, zarządzanego przez Bartosza Kuczyńskiego, staje na czele trzyosobowego zespołu TV expertów.

W nowej roli odpowiedzialny będzie za opracowywanie dedykowanych strategii zakupowych dla klientów agencji, rozwój narzędzi oraz przygotowywanie ofert przetargowych. Będzie także zaangażowany w negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych. Nowo powstałe stanowisko to kolejna duża zmiana w strukturach zespołu, związana ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu buying TV.

Maksymilian Kreft ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii telewizyjnych optymalizowanych pod ROI. Od 2012 roku związany był z OMD Poland, gdzie przebył drogę od trainee do senior investment managera. Przez cały ten czas był odpowiedzialny za obsługę kampanii i realizowanie celów biznesowych klientów.

Dotychczas pracował m.in. dla takich klientów jak: Reckitt Benckiser, Berlin Chemie, Nissan, czy Renault. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej