Maksymilian Kreft buying intelligence managerem w Group One Media

Do zespołu TV buying Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Maksymilian Kreft, obejmując nowo utworzone stanowisko - buying intelligence manager.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maksymilian Kreft buying intelligence managerem w Group One Media
Maksymilian Kreft

Maksymilian Kreft w ramach działu TV Buying, zarządzanego przez Bartosza Kuczyńskiego, staje na czele trzyosobowego zespołu TV expertów.

W nowej roli odpowiedzialny będzie za opracowywanie dedykowanych strategii zakupowych dla klientów agencji, rozwój narzędzi oraz przygotowywanie ofert przetargowych. Będzie także zaangażowany w negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych. Nowo powstałe stanowisko to kolejna duża zmiana w strukturach zespołu, związana ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu buying TV.

Maksymilian Kreft ma ponad 11-letnie doświadczenie w branży mediowej. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii telewizyjnych optymalizowanych pod ROI. Od 2012 roku związany był z OMD Poland, gdzie przebył drogę od trainee do senior investment managera. Przez cały ten czas był odpowiedzialny za obsługę kampanii i realizowanie celów biznesowych klientów.

Dotychczas pracował m.in. dla takich klientów jak: Reckitt Benckiser, Berlin Chemie, Nissan, czy Renault. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych