SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Malemen” staje się dwumiesięcznikiem. Michał Kukawski naczelnym, w redakcji autorzy bloga Make Life Harder

W czwartek 20 lutego br. ukaże się nowe wydanie „Malemena” (Next Media) w nowym layoucie i z dwiema okładkami. Magazyn z miesięcznika stanie się dwumiesięcznikiem, a jego redaktorem naczelnym zostanie Michał Kukawski.

„Malemen” staje się dwumiesięcznikiem. Michał Kukawski naczelnym, w redakcji autorzy bloga Make Life Harder

„Malemen”, którego grupą docelową byli dotąd mężczyźni, poszerza grono odbiorców i będzie adresował swoje treści również do kobiet. Magazyn został podzielony na sekcje tematyczne, takie jak „Mężczyzna”, „Kobieta”, „Moda” czy „Badania terenowe”. W nowej rubryce „Pytanie tendencyjne” w każdym wydaniu kobieta i mężczyzna udzielą odpowiedzi na to samo pytanie. W numerze lutowo-marcowym będą to Katarzyna Nosowska i Piotr Siemion, którzy wytłumaczą, dlaczego ich zdaniem sytuacja, w której kobieta zarabia więcej od swojego partnera, źle wpływa na związek.

Kolejną nowością są wywiady z kobietami, które przeprowadzać będą autorzy bloga Make Life Harder. Blogerzy z Trójmiasta dołączyli do redakcji, a ich pierwszą rozmówczynią jest wokalistka Misia Furtak. Poza tym, czytelnicy przeczytają w nowym numerze m.in. rozmowę z pisarzem Andrzejem Stasiukiem, który opowie o kolejnej podróży oraz swoich planach pisarskich, stałą sekcję z rankingami oraz będą mogli zapoznać się z modą w oddziałach sił specjalnych.

Wydanie lutowo-marcowe „Malemena” posiada dwie okładki: pierwsza z Andrzejem Stasiukiem przeznaczona jest do dystrybucji w salonach sprzedaży, druga z kaktusem zostanie wysłana prenumeratorom.

W nowym layoucie bardziej zaakcentowano fotografie i obrazy, a jego autorką jest dyrektor kreatywna magazynu Olga Łebkowska.

Magazyn ma nadal kosztować 10 zł. Wydanie, które pojawi się w sprzedaży w tym tygodniu liczy 136 stron, ale objętość dwumiesięcznika nie będzie stała.

Nad wydaniem lutowo-marcowym pracował - jako redaktor prowadzący - Michał Kukawski po tym, jak w grudniu ub.r. Olivier Janiak zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego (więcej na ten temat). Kukawski został już oficjalnie naczelnym pisma - o tym, że dziennikarz zostanie mianowany na to stanowisko informowaliśmy jako pierwsi (więcej na ten temat). Przypomnijmy, że poprzednie wydanie „Malemena” - przygotowane pod redakcją Oliviera Janiaka - również miało cykl dwumiesięczny i było dystrybuowane w grudniu i styczniu.

Michał Kukawski jest związany z „Malemenem” od września 2010 roku. W latach 2000-2006 pracował w Polskim Radiu, gdzie od października 2003 roku do lutego 2004 roku był korespondentem w Bagdadzie. Kukawski pełnił również funkcję redaktora naczelnego pisma „Golfmania” (w latach 2006-2009).

„Malemen” jest magazynem luksusowym. Jak wynika z prezentacji reklamowej na 2013 roku, nakład miesięcznika to 62 tys. egz., z czego 10 tys. trafia do prenumeratorów, 35 tys. egz. jest wysyłana do klientów partnerów wydawnictwa, a 15 tys. egz. znajduje się w otwartej sprzedaży. Według danych uzyskanych od wydawcy sprzedaż pisma utrzymuje się na poziomie 7 800 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Malemen” staje się dwumiesięcznikiem. Michał Kukawski naczelnym, w redakcji autorzy bloga Make Life Harder

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mr mr
Zapowiada sie na poczatek konca tego magazynu. Wczesniej byl dla okreslonej grupy odbiorcow. Teraz ma byc dla wszystkich: kobiet i mezczyzn. Nie wierze ze to sie uda.
22 8
odpowiedź
User
Bruce
Komu potrzebny jest Malemen?
15 12
odpowiedź
User
viewer
Szkoda, bo rzeczywiście zwiastuje to zamknięcie tytułu.
Wciąż za mało odbiorców jakościowego, dobrze przyrządzonego i ładnie podanego (w wersji na iPada i drukowanej) kontentu.
11 12
odpowiedź
User
Male
Tytuł ma swoje zalety, ale nie na tyle by ktoś chciał kupować. Jak za darmo się dostaje z reklamą alkoholu to można zajrzeć, ale specjalnie kupować kiedy nie ma się czasu lub pieniędze wydawać na 3 wywiady na krzyż z bohaterami obrobionymi na wszystkie strony przez inne media, po co?
14 10
odpowiedź
User
Amalityk1
Kuciapa i butelka wódki to jednak formuła dość poniżająca dla czytelnika. Dlatego dobrze, że z rynku znikają takie tytuły jak CKM i Malemen. I tak dziwne, że przy całym swoim prymitywizmie przetrwały tyle czasu
14 10
odpowiedź