Małgorzata Bela twarzą kolekcji Reserved Re.Design

Małgorzata Bela została ambasadorką limitowanej kolekcji Re.Design marki Reserved (LPP). Polska supermodelka reklamuje rodzimą firmę po raz pierwszy. Obok niej, w kampanii występuje modelka Jean Chang.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Bela twarzą kolekcji Reserved Re.Design

Promocja kolekcji prowadzona będzie głównie w kanałach mediów społecznościowych Reserved (Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest), a także na stronie internetowej. Dodatkowo zaplanowano reklamy  w prasie drukowanej i w wydaniach on-line. Wszystkie działania potrwają około trzech tygodni.

W wideo promującym kolekcję głosu użyczyła Krystyna Czubówna.

 

Zdjęcia do kampanii przygotował duet Wunsche&Samsel. Kolekcja przywołuje skojarzenia z krajami bałtyckimi - Łotwą i Estonią (w logo znalazł się łoś).  Dominują beże, morskie błękity, złamane kolory bałtyckiego wybrzeża oraz motywy etniczne.

Do produkcji ubrań wykorzystano bawełnę organiczną, tencel i cupro, („wegański jedwab”).

grafika
grafika

Od strony kreatywnej za kampanię odpowiadał zespół marketingu Reserved pod kierunkiem global marketing director – Moniki Kapłan. W zakresie produkcji sesji i materiałów Reserved współpracował  z agencją Warsaw Creatives.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu