Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy

Burda Media Polska pracuje nad nową ofertę reklamową, obejmującą połączone portfolio Burdy i Edipresse Polska. W składzie zespołu kierującego połączonym biurem reklamy znaleźli się managerowie z obu firm. Szefową marketingu Burdy została zaś Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Jest nowy zespół zarządzający w biurze reklamy Burdy
Michał Helman

Michał Helman, chief commercial officer w Burda Media Polska, mówił podczas wtorkowej prezentacji, że rozpoczynają się prace nad stworzeniem wspólnej oferty reklamowej. Zapowiedział na jesień roadshow dla klientów bezpośrednich i domów mediowych. -

- Chcemy zmienić ten rynek i to co w obszarze lifestyle będzie powstawało - mówił Maciej Klepacki, od lipca CEO Burda Media Polska  - Wykorzystamy najlepsze elementy, doświadczenia z obu zespołów - dodał Helman.

W połączonej strukturze biura reklamy Monika Muszyńska pełni funkcję dyrektorki sprzedaży odpowiedzialnej za działania cyfrowe i insight konsumencki. Odpowiada m.in. za serwisy wizaz.pl, polki.pl czy kobieta.pl. Muszyńska pracowała wcześniej jako dyrektorka biura reklamy digital Edipresse Polska.

Jak już informowaliśmy, dotychczasowa dyrektorka sprzedaży digital w Burdzie Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z firmą.

Małgorzata Gurbała jest dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną za multimedia, segment luksusowy i lifestylowy. Odpowiada za takie brandy jak „Elle”, „Viva!”, „Party” czy "National Geographic Polska”. Wcześniej analogiczne stanowisko piastowała w Burdzie.

Funkcję dyrektorki sprzedaży odpowiedzialnej za multimedia, treści parentingowe i special interest pełni Joanna Matejczuk. Odpowiedzialna jest m.in. za marki „Dobre Rady”, „Claudia” czy pisma z segmentu true stories oraz kulinarne. W Edipresse Polska pracowała jako dyrektorka biura reklamy multimedialnej platformy parentingowej.

Katarzyna Nowakowska została dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną za strategiczne partnerstwa Burdy. Odpowiada za współpracę Burdy z Grupą TVN, LOT-em czy Mercedesem. Wcześniej w firmie była dyrektorką sprzedaży odpowiedzialną m.in. za segment podróżniczy, popularnonaukowy czy ogrodniczy.

Jakub Wilczak został head of programmatic and data. W Edipresse pełnił dotąd analogiczne stanowisko. Mateusz Miedziałkowski objął z kolei stanowisko head of sales operations. Wcześniej w Burdzie pełnił funkcję agencies and key clients relations managera.

grafika

Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz szefową marketingu

Podano też skład zespołu content studio, podlegającego pod Agnieszkę Wicher-Szczęsną. To wewnętrzny zespół kreatywno-produkcyjny z zakresu reklamy natywnej.

Redaktor naczelną content studio została Marta Tabiś-Szymanek, kierująca dotąd analogiczną jednostką w Edipresse Polska.

Dyrektorką produktu reklamowego i realizacji projektów niestandardowych została Anna Paczek, dotąd dyrektorka ds. rozwoju produktu reklamowego i społeczności w Edipresse Polska.

Dyrektorką marketingu jest natomiast Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, związana z Burdą od wielu lat, ostatnio jako dyrektor sprzedaży w biurze reklamy.

Kilkadziesiąt tytułów i serwisów w portfolio Burdy

W połączonym portfolio prasowym Burdy i Edipresse są tytuły luksusowe i lifestylowe (m.in. „Elle”, „Viva!”, „Glamour”, „Party”), podróżnicze (m.in. „National Geographic Polska”), poradnikowe (m.in. „Claudia”, „Dobre Rady”), kulinarne (m.in. „Przyślij Przepis!”, „Moje gotowanie”), ogrodnicze (m.in. „Mój piękny ogród”) i true stories (m.in. „Sekrety serca”, „Prawdziwe życie”). W ofercie internetowej są m.in. serwisy internetowe Elle.pl, Kobieta.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Viva.pl, National-geographic.pl. Mamotoja.pl czy Gotujmy.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana