Małgorzata Wosion przeszła z Polskiej Agencji Prasowej do RMF24.pl

Po 22 latach z Polskiej Agencji Prasowej odeszła krakowska korespondentka Małgorzata Wosion. Dołączyła do zespołu portalu RMF24.pl jako dziennikarka i redaktorka serwisów.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Wosion przeszła z Polskiej Agencji Prasowej do RMF24.pl
Małgorzata Wosion

Wosion jest dziennikarką z ponad 25-letnim doświadczeniem. Od 1999 roku pracowała jako korespondentka PAP z Krakowa, gdzie kierowała też kilkuosobowym zespołem. W trakcie swojej pracy relacjonowała najważniejsze wydarzenia polityczne i społeczne z Małopolski, m.in. planowała i przygotowywała obsługę kilku pielgrzymek papieskich. Wcześniej była dziennikarką „Gazety Wyborczej Kraków”, współpracowała też - jako krakowska reporterka - z BBC Polska. Jest absolwentką politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim.

To kolejne już wzmocnienie portalu. W styczniu br. do zespołu portalu informacyjnego RMF24.pl dołączyła też trójka innych dziennikarzy: Paweł Kmiecik i Waldemar Stelmach jako redaktorzy, zaś Paweł Konieczny - jako wydawca portalu i jednocześnie prezenter „Faktów RMF FM”.

Do zespołu „Faktów RMF FM” dołączyła także - jako reporterka w warszawskiej redakcji - Monika Cwalina-Kucharczyk, w ostatnich latach związana z TVN24.

Według najnowszego badania Radio Track Kantar Polska udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od września do listopada 2021 r. w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30,6 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1,5 pkt. proc. 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany na już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

To największy zakup internetowy Polsatu. Zygmunt Solorz odwołany z władz

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Republika czeka na wozy transmisyjne. W planach sport na żywo

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty

Zamieszanie wokół cen za Prime Video. Przez chwilę wyższe opłaty