Mały Głód wraca w wersji islandzkiej

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa „Prosta metoda na głoda” marki Danio (Danone), promująca nową linię produktów – Skyr jogurt pitny typu islandzkiego.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Mały Głód wraca w wersji islandzkiej

Nowa kampania Danio pokazuje sytuacje znane wielu z nas – moment, w którym głód daje o sobie znać, a z każdej strony atakują nas sprzeczne porady. W przypadku telewizyjnego spotu humorystycznie przerysowanych porad żywieniowych udziela guru, jaskiniowiec czy manicurzystka. Wszystkie te postaci to wcielenia… Małego Głoda, który tym razem staje się głosem zbiorowego zagubienia w świecie różnorodnych porad żywieniowych.

– Kampania ma lekką, autoironiczną formę, która pokazuje zagubienie, jakie może wynikać z nadmiaru sprzecznych informacji – wyjaśnia Aleksandra Kuziuk, przedstawicielka Danone, odpowiedzialna za rozwój marki Danio.

Nowe reklamy Danio

„Postacie takie jak guru, jaskiniowiec czy manicurzystka to nie krytyka konkretnych poglądów, lecz metafora zamętu informacyjnego, z którym mierzy się wielu z nas” – zaznacza producent w opisie kampanii.

Kampania obejmuje telewizję, internet, media społecznościowe, punkty sprzedaży, a także działania z influencerami. Przewidziane są również degustacje w sklepach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami