SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Marcin Bąk nowym szefem produkcji grupy w Porta

Marcin Bąk awansował na stanowisko dyrektora produkcji grupy w produkującej drzwi firmie Porta KMI Poland.

Marcin Bąk Article

Do obowiązków Marcina Bąka jako dyrektora produkcji grupy w Porta należy nadzór nad produkcją prowadzoną w czterech polskich fabrykach należących do firmy.

Bąk z Porta jest związany od prawie dwóch lat. Na stanowisko dyrektora produkcji grupy przeszedł w ramach awansu wewnętrznego - wcześniej był szefem zakładu w Suwałkach wytwarzającego drzwi fornirowane. Teraz w ramach koordynowania produkcji zajmuje się m.in. projektami, których celem jest skuteczna odpowiedź zakładów na potrzeby klientów, przede wszystkim w zakresie szeroko pojętego serwisu oraz jakości. Do jego zadań należy również zmiana organizacyjna pozwalająca na optymalizację kosztów wytwórczych oraz wykorzystania zasobów produkcyjnych grupy.

Od początku swojej kariery zawodowej Bąk jest związany z branżą produkcyjną, z czego kilkanaście lat przepracował w firmach związanych z obróbką drewna. Zanim przeszedł do Porta KMI Poland zajmował kierownicze stanowiska (w tym w randze członka zarządu) oraz operacyjne w firmach takich jak Paged Meble, IKEA, Kronospan, Tarnokop czy Elektromontaż Kraków. W ramach własnej działalności, niezwiązanej z obróbką drzewną, realizował projekty w sektorze Oil&Gas na zlecenie departamentu energetyki w Nigerii.

Bąk jest absolwentem Akademii Górniczo-Hutniczej - ukończył Wydział Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki, ze specjalizacją Informatyka w Sterowaniu i Zarządzaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Bąk nowym szefem produkcji grupy w Porta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing