SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin

Marcin Błajet objął stanowisko digital marketing managera w sieci hipermarketów budowlanych Leroy Merlin.

Marcin BłajetMarcin Błajet

Do francuskiej sieci Marcin Błajet przeszedł z Territory Influence, gdzie pracował dla takich marek jak  Wilkinson, Bulldog, Spotify. Wcześniej przez ponad rok był sals managerem w LTTM, realizował tam działania dla takich klientów jak Biedronka, Rankomat, Miłosław, Prosto, Hochland, Avene, Tołpa.

W swojej karierze zawodowej pracował także w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Jako strategy & digital content manager odpowiadał za rozwój oferty budowania i wdrażania strategii contentowych dla klientów agencji w Polsce oraz w ramach międzynarodowej sieci biur H+K.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wcześniej związany był m.in. z agencjami Love To Talk i Labcon. Realizował działania z obszaru digital i social media dla klientów z obszaru fashion, beauty, FMCG i automotive. Pracował m.in. dla takich marek, jak: Sephora, Guiness, Somersby czy Vitax.

Dołącz do dyskusji: Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pani Joasia
Współczuje współpracy z tym betonem. Generalnie wymiana na nowa osobę występuje co 12 miesięcy :)
odpowiedź
User
fujjj
Oni wspierają ruSSkich - nie chodzę do ich sklepów i za żadną kasę bym dla nich nie pracował - trzeba mieć zasady...
odpowiedź
User
Russ

- Hej Leroy, czy lubicie ruskich?
- Da Da da
odpowiedź