SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Gortat reklamuje wodę Primavera

Startuje kampania reklamowa wody źródlanej Primavera. Akcję, w której występuje koszykarz Marcin Gortat, przygotowały firmy DSK, AndMore i MediaOn.
 

Marcin Gortat został wybrany na twarz marki Primavera ze względu na jego pozytywny wizerunek, osiągnięcia sportowe i zaangażowanie w popularyzację koszykówki. Ruszająca właśnie kampania z udziałem Gortata wspiera wprowadzenie na rynek nowej butelki wody Primavera - o pojemności 1 litra.

Akcja reklamowa ma zasięg ogólnopolski i obejmuje nośniki outdoorowe (billboardy, infosceeny i citylighty firm Stroer i AMS). Kreację kampanii przygotowały agencje DSK i AndMore, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaOn.

Dołącz do dyskusji: Marcin Gortat reklamuje wodę Primavera

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
co on ma na sobie na tym plakacie? juz gorzej nie mogl byc ubrany. to haslo wrzuca 1 litr do koszyka tez tanie i idiotyczne
odpowiedź
User
tragedia
ahaha teraz sie przyjrzalem butelce w rece, matko, wklejona w paincie
odpowiedź
User
DMX
i to odbicie lustrzane butelki ... szał :)

brawo DeSKa
odpowiedź