„To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi” w reklamach margaryny Palma (wideo)

ZT Bielmar rozpoczynają działania reklamowe marki Palma w oparciu o nową platformę komunikacji „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Jej autorem jest kolektyw 19°Południk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ruszyła nowa kampania marki Palma pod hasłem „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Działania prowadzone są w telewizji, internecie, prasie i sklepach. Jest to pierwsza ogólnopolska kampania wykorzystująca nową platformę komunikacji marki autorstwa kolektywu 19°Południk.

W nowym pozycjonowaniu marka Palma ma dostrzegać, że najważniejszy w pieczeniu nie jest sam proces pieczenia i efekt w postaci bardziej lub mniej udanego ciasta, ale to kto go robi, dla kogo i dlaczego. - Zogniskowaliśmy więc komunikację wokół docenienia roli kobiety w życiu rodziny i tego, że to co dla niej wydaje się prozaiczną czynnością, jest tak naprawdę dla jej bliskich niezwykle ważne - opisuje Radek Grzybowski, consultant director w 19°Południk.

Pierwszy spot pokazuje historię przygotowań do urodzin dziewczynki, w których uczestniczy cała rodzina - ale to mama odgrywa decydującą rolę. Reklama podkreśla rolę sprawczą kobiety, której na koniec mała solenizantka dziękuję mamie za zorganizowanie najważniejszego dla niej dnia w roku i docenia to, co dla niej zrobiła.

Za nową strategię, stworzenie platformy komunikacji oraz realizację działań w mediach ATL i BTL odpowiada kolektyw strategiczno-kreatywny 19°Południk. Za zakup mediów odpowiada Five Media, za działania PR - Zaza Media. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films.

Bielmar od kilku już lat reklamuje margarynę Palma w okresach przedświątecznych. Ostatnio promował markę przed Bożym Narodzeniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?