Mariusz Spisz awansował w Multikinie

Mariusz Spisz od lipca br. awansował na stanowisko dyrektora ds.sprzedaży i marketingu w Multikinie S.A. To nowa funkcja wstrukturze firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Spiszowi podlegają teraz cztery działy przychodowe: marketing ibary kinowe (za nie odpowiadał już wcześniej), a także biuroreklamy i sprzedaż korporacyjna. - Zamierzam uzyskać i wykorzystaćsynergię wynikającą ze współpracy tych czterech działów, dziękiczemu klient (zarówno indywidualny jak i korporacyjny) otrzymazupełnie nową ofertę zintegrowaną, dostosowaną do jego potrzeb -deklaruje nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Mariusz Spisz dotychczas pracował w Multikiniejako dyrektor marketingu. Wcześniej był w spółce kierownikiem ds.projektów specjalnych, a także dyrektorem kompleksu kinowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych