MarketShare otwiera dział public relations

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare poszerza swoją ofertęo public relations. Nowym działem kieruje Agnieszka Rejer-Mellin.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach wprowadzanych właśnie usług public relations agencjamarketingu zintegrowanego MarketShare oferuje wsparcie strategicznew komunikacji produktu, doradztwo w zarządzaniu kontaktami zmediami oraz prowadzenie biura prasowego. - Rozbudowaliśmy nasząofertę, żeby kompleksowo realizować oczekiwania klientów -uzasadnia Hubert Łącki dyrektor strategiczny firmy.

Usługi public relations będzie realizował w MarketSharenowoutworzony dział, którego kierownictwo objęła AgnieszkaRejer-Mellin. W branży pracuje od 7 lat, a doświadczenie w obsłudzefirm z sektora FMCG zdobywała w takich agencjach jak MultiCommunications i Partner of Promotion. Obecnie jako dyrektor ds.public relations w MarketShare zajmuje się strategiczną imerytoryczną opieką nad programami realizowanymi dla klientów orazwsparciem mediowym usług oferowanych przez agencję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu