Walmark wprowadza na rynek Marsjanki Futura

Pod hasłem “Aby pewnego dnia nas przerosły” wystartowała kampania reklamowa komunikująca nowość na rynku Marsjanki Futura (Walmark). Za jej przeprowadzenie odpowiadają agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Walmark wprowadza na rynek Marsjanki Futura

Nową linię Marsjanki Futura tworzą trzy produkty różniące się pod kątem doboru składników, przeznaczone do wspierania prawidłowego rozwoju dzieci w zależności od grupy wiekowej. To syrop dla dzieci w wieku 1-3 lat oraz tabletki do żucia dla dzieci 3-6 lat i 6-9 lat. Jest to kompozycja witamin niezbędnych do prawidłowego rozwoju dzieci w danym wieku. Ich wprowadzeniu towarzyszy hasło “Aby pewnego dnia nas przerosły”.

O wyborze agencji Group One do obsługi kampanii Marsjanek zdecydowało kompleksowe podejście do oferty łączącej strategię, kreację, media oraz PR. Mediaplus odpowiada za opracowanie strategii i działania digital, Sales Tube za działania SEO, SEM, programmatic i kampanię paid social. Serviceplan Health zrealizuje aktywacja dla konsumentów oraz konkurs z wykorzystaniem Instagrama, natomiast agencja Labcon odpowiedzialna jest za działania PR i współpracę z Influencerami.

- Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych pod jednym dachem i bliską współpracę zespołów eksperckich w oparciu o nasz autorski framework. Dzięki temu nasze oferty wyróżniają się tak kompleksową i przemyślaną propozycją działań, które są wynikową jednej strategii. Tak było i w tym przetargu, który jest przykładem na skuteczność naszego podejścia, w którym jako one team stawiamy na biznesową zmianę klientów na każdym etapie współpracy - mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Kampania Marsjanki Futura, która właśnie wystartowała i prowadzona jest w internecie skierowana jest do świadomych rodziców, którzy mają wiedzę na temat suplementów diety i holistyczne podejście do zdrowia, oraz są silnie skoncentrowani na przyszłości i rozwoju swoich dzieci.

W wcześniejszych latach kampanie Marsjanek przygotowywały m.in. Comtech, Initiative i Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator